Počeli smo odbrojavati dane do blagdana, a samim time i razmišljati što pokloniti klijentima i suradnicima.
Božićno vrijeme je idealno razdoblje za 
promociju vašeg brenda. Promotivni pokloni su uvijek dobar odabir kada 
želite izraziti zahvalnost i ujedno ostaviti dojam na klijenta kako 
biste mu ostali u pamćenju, a blagdani su samo prigoda za darivanje. 
Prije nego odaberete promotivni poklon, razmislite kome ga darujete, 
kojoj branši pripada vaša tvrtka te izaberite proizvod za koji 
procijenjujete da će ga osoba upotrebljavati kako bi joj bio koristan, a
 samim time i vaša reklama duže trajala.
O vama ovisi koliko ćete biti kreativni i
 hoćete li ih personalizirati, a mi ćemo vam ponuditi nekoliko ideja 
kojima ćete pokazati pažnju onima za koje želite da vas prate i u idućoj
 kalendarskoj godini.
Budući da je zima period češćeg 
ispijanja toplih napitaka, raznorazne varijante šalica su dobra ideja, a
 moći će se koristiti i u ostala godišnja doba pa je veća vjerojatnost 
da će vaš logo biti izložen mnogim očima dulje razdoblje. Kišobrani su 
također dobar odabir za manje sunčano doba godine. Korisniku su potrebni
 zbog učestalih padalina, a vaš lijepo dizajniran kišobran će vidjeti 
stotine lica vani.
Svevremenski promotivni poklon su i 
privjesci za ključeve, torbe, bilo one za dokumente, bilo platnene 
vrećice, jer se nose svugdje, a sa sobom nose i vašu poruku ili logo, 
ali i kemijske olovke koje ćemo nerijetko pronaći u svakoj torbi i 
nebrojeno puta posuditi osobama u svojoj okolini. Od uredskog 
materijala, uvijek je koristan uredski pribor poput bilježnica, blokića,
 podsjetnika ili pisaćih setova, ali i sat. Ako, pak, želite neki 
isključivo „zimski“ dar, predlažemo strugalicu za led.
Što god izaberete, neka bude originalno i prepoznatljivo, primatelju korisno, a darovano od srca.
Što god izaberete, neka bude originalno i prepoznatljivo, primatelju korisno, a darovano od srca.
No comments:
Post a Comment